On parempi olla HANIF kuin monijumalainen

Islam rapautuu välillä, mutta saa 100 vuoden välein Mujaddid uudistajia sekä odottaa vielä Jeshuaakin suurempaa Imaami Mahdi vaikuttajaa.

On parempi olla HANIF kuin monijumalainen

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 21:54

Jos joku on monijumalainen niin mistä voi tietää entä jos yksi hänen monista jumalistaan onkin valon enkelin asuun
pukeutunut IBLIS.

Koraanin mukaan Jumala pyysi kaikkia enkeleitä kumartamaan Aadamia, Iblis kieltäytyi. Jumala sanoi: SAAT YLÖSNOUSEMUKSEEN ASTI KERÄTÄ MILLÄ TAVOIN TAHANSA ITSELLESI KANNATTAJIA, MUTTA MINUN PALVELIJOIHINI SINULLA EI OLE VALTAA.

Apostoli Paavalin Jumala puolestaan henkeytti sanomaan: Pukeutuuhan itse Saatanakin VALON ENKELIN ASUUN.

Mitä enemmän on tutustunut pyhiin kirjoituksiin: VT, UT, Bhagavatam, Bhagavadgita, Koraani niin sitä ilmeisemmältä näyttäisi, että jopa UT ja Jeesuksen toiminta saattavat olla JUMALAN JA IHMISKUNNAN VASTAISTA KERÄYSTYÖTÄ PALVOMAAN LUOJAA KUMARTUNEENA IBLIKSEN PERÄSSÄ EIKÄ AADAMIN.

Sillä ei ole sen suurempaa merkitystä sillä Iblikselle on annettu aikaa ja lupa toimia ihan miten tahtoo. Myöhemmin syntyi Islam joka hieman vastusti kristinuskoa, mutta ei onnistunut sekään kukistamaan tuota uskontoa, koska se ei ollut Jumalan tahto.

Kristinusko on Jumalan suojelema ja kukistumaton, mutta eräät väittävät Kristikunnan olevan Babylonin portto. Jonakin päivänä Babylonin portto kukistuu, mutta se päivä on yksin Jumalan tiedossa.

Lyhyesti: OLI USKONTO ULOSPÄIN VAIKKA ITSE VALKEUDEN ENKELIN PERUSTAMA NIIN JOS SITÄ TARKASTELEE KRIITTISESTI SE SAATTAA OSOTTAUTUA PAHASTA PERÄISIN OLEVAKSI USKONNOKSI. Sellaiset uskonnotkin Jumala on sallinut eikä niitä voi kukistaa sanoin tai asein.
TOSI JUMALAN PALVELIJAT OVAT ERILLÄÄN KAIKISTA USKONNOISTA YLÖSNOUSEMUKSEN PÄIVÄÄN ASTI. EIKÄ IBLIKSELLÄ OLE VALTAA HEIHIN.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Re: On parempi olla HANIF kuin monijumalainen

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 21:57

Jehova on toisessa käskyssä ottanut huomioon, että palvottavia Jumalia on useita:

Älä turhaan käytä JUMALASI nimeä.......

Tämä tarkoittaa, että myös Ibliksen nimi ja enkeleiden nimet ovat turhaan käytettynä syntiä. Ibliksen henkeä voidaan pitää yhtenä pyhänä henkenä jopa. Tämä toinen käsky on hieno osoitus siitä, että vapaus uskoa tai olla uskomatta on lähtöisin kymmenen käskyn laista myöskin.

Älä siis käytä minkään Jumalana pidetyn nimeä väärin.

Tämä on LEAP 69 / 8.4.2018 su.

Turhaan käyttäminen on jopa jankuttamista silloin kun kukaan ei kuuntele. Miksi pitäisi jankuttaa nimeä jonkin jos se jankuttaminen loukkaa muita. Tätä toista käskyä on nyt syytä alkaa miettiä perusteellisemmin kuin ennen.

Parasta on tietenkin aina vedota vain omaan nimeensä ja ansioonsa.

Minä olen se mikä minä olen, mutta lienee paikallaan että itse määrittelen ne ominaisuudet jotka minulle kuuluvat. Jos olen esim. uskollinen, hyvä, lempeä, antelias tms. Ei kannata luottaa kirjojen arvioon tai sellaisten henkilöiden arvioon jotka lukevat kirjoja. He kun voivat lukea kirjoja joissa on vihapuhetta ja väkivaltaa ihmistä kohtaan.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 21:59

Monet kirjat sisältävät vihapuheita ihmisiä kohtaan ja niiden lukijat ovat voineet leimautua tai ehdollistua ajattelemaan noiden kirjojen kirjoittajien mukaisia ajatuksia.
On myös monia poliittisia puolueita, joiden tekstit sisältävät vihapuheita. Eräät ovat pappeja vastaan vihaisesti ja eräät tahtovat avioliiton sakramentin tuhota.
Myös tuollaiset poliittiset puolueet, jotka viljelevät vihapuheita on syytä pitää leimautuneina ja ehdollistettuina. Ne ovat epäilemättä ihmisvihamielisiä vihapuheineen.

Eräissä kirjoissa kuten Kansojen varallisuus esitetään teorioita tai oppeja, joiden noudattajat käyttäytyvät vihamielisesti muita kohtaan. Kansojen varallisuus kirjassa esitetään mm. että jokaista rikasta kohden tulee olla 500 rutiköyhää. Ei siis puhuta varsinaisia suorasanaisia vihapuheita, mutta tehdään teoria ja oppi, joka käytännön elämään vaikuttaa monien tuota teoriaa ja oppia pohdiskellessa ja omaksuessa.

Voidaan kysyä ovatko kaikki uskonnot, puolueet ja teorioita esittävät tiedemiehet VIHAPUHUJIA. Ovatko he leimautuneet ja ehdollistuneet jonkin vihapuheen kannattajiksi. Se merkitsisi, että kaikki ne jotka hallitsevat muita tekevät sitä noiden muiden silkaksi vahingoksi.

Entä jos koko yläluokka ja eliitti ja rikkaat ovatkin kirjoihin sitoutuneita, teorioihin ja oppeihin leimautuneita ihmisvihaajia tai hyväksikäyttäjiä? Silloin olisi syytä perustaa professuuri tarkastamaan kirjojen ja teorioiden vihapuhevaikutuksia. Nimellä vaikkapa:

Kulttuuripsykologian professori.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:17

Koraanin mukaan pyysi Jumala kaikkia enkeleitä kumartamaan Aadamia, mutta Iblis kieltäytyi. Silloin Jumala sanoi Iblisille: Sinä saat ylösnousemukseen asti aikaa ja pyytää maan asukkaita palvomaan sinua itseäsi. Minun palvelijoihini sinulla ei kuitenkaan ole valtaa.

Tästä on helppo päätellä Jumalan tahto ja oikea palvelusmuoto. Jumalan silmissä oikea tapa palvella häntä on kumartaa IHMISEN perässä häntä eikä Ibliksen. IHMISEN pitää pitää vaari siitä, että ymmärtää asemansa luomakunnassa. Hänen perässään rukoilevat kaikki Jumalan palvelijat ja Ibliksen perässä saatanan palvelijat.

Ihmisen ei ole hyvä pilkata Jumalaa sillä IHMINEN itse on lähes Jumalan asemassa. Valitettavasti monet ovat langenneet ja kääntyneet palvomaan Ibliksen perässä. Näitä ovat lähes kaikki taivaaan enkelit sekä kirkot maan päällä jne.

Siis Ihminen sinun perässäsi rukoilijoita ja oikeita palvojia on todella vähän.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:17

Jeesus sanoi saatanasta: Hän on ollut murhaaja ja valehtelija alusta asti.
Ja itsestään hän sanoi: En minä ole tullut tuomaan rauhaa maan päälle vaan miekan. Vanhemmat antavat lapsensa kuolemaan ja lapset tuottavat kuoleman vanhemmilleen.

Muslimit opettavat että Jeesus on henki joka lähtee Jumalan luota.
Samaa sanotaan Ibliksestä Koraanissa.

Iblis ei ole voimaton ja heikko, vaan eräiden raamatun kirjeiden mukaan HÄNEN KÄYTTÖÖNSÄ ANNETAAN JUMALAN KOKO VOIMA TEHDÄ IHMEITÄ. HÄN PERUSTAA ANTIKRISTUKSEN KÄYTTÄMÄÄN TUOTA VOIMAA.

Muslimit opettavat että Ibliksen luoma antikristus kykenee jopa herättämään kuolleita eloon.

Älä pelkän ylpeyden tähden valitse oikeaa palvontaa ihmisen perässä, vaan ota huomioon saatanan ja antikristuksen suuri voima ja valta elämässäsi. He ovat päässeet asemaan josta sanotaan. KAIKKI MAAILMAN VALTAKUNNAT JA NIIDEN LOISTO ON ANNETTU MINULLE (SAATANALLE). Et voi elää maailmassa hyvin tai lähes ollenkaan jos olet oikea palvoja. Vaan sinun on vaino ja melkein kuolema osana silloin.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Paluu Islam