Hyötyykö islam itse avun antamisesta muille

Islam rapautuu välillä, mutta saa 100 vuoden välein Mujaddid uudistajia sekä odottaa vielä Jeshuaakin suurempaa Imaami Mahdi vaikuttajaa.

Hyötyykö islam itse avun antamisesta muille

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 19:16

Islam on antanut useita siunauksellisia keksintöjä ja apuneuvoja mm. kristikunnan käyttöön. Eräs viimeisimmistä on lukuisat Imaami Mahdin nimeä meditoimalla saadut ideat ja lait. Olen itse osittain islamin perusteella ajanut UBI:a eli Maailmanlaajuista kansalaispalkkaa. Mutta Koraani ja enkeli itsekin, joka vuonna 2013 otti kannan kansalaispalkan puolesta osoittavat, että islam ei tälläkään kertaa tule saamaan siunaukseensa arvonlisää. Vaan joutuu tekemään vastentahoisenankin työtä oman onnensa eteen ja vapautensa eteen miekkaa kädessä pitäen. On tavallaan sääli, että se siunaus, jonka Esau onnistui vielä tinkimään omakseen saadakseen vapauden ja hyvyyden on omalla tavallaan kaksiteräinen.

Enpä oikein tiedä: Koraanin mukaan koeteltiin viime vuosisadalla Taloudellisen vahingon keinoin, tällä nykyisellä vuosisadalla Uhataan Hengen lähtemisen keinoin, ja 2100 alkavalla vuosisadalla Uhataan riistää hedelmät.

Eli kai tuo talouselämä alkaa olla jo hallussa. Se ei tuota mitään vaikeuksia ainakaan Jumalan puolelta. Maailman velka on tänä päivänä noin 200 biljoonaa ja asiantuntijoiden mukaan se voidaan aivan hyvin kaksikertaistaakin ehkä noin 400 biljoonaan.

Mutta vaikka olisi 2000 biljoonaa vasta kattona niin maapallon resurssit eivät riitä tällä kulutustahdilla. Pitää koko kristikunnan mennä paastoon: Jeesus sanoi: häävieraat eivät voi paastota mutta kun sulhanen on poistunut niin niinä päivinä he paastoavat. Sulhasaika on todistettavasti kristityillä ohitse ja Jeshua on poistumassa islamin piiriin Profeetta Isaksi jne.

Koko 2 miljardisen kristikunnan pitäisi mennä paastoon siis . Vaikka rahaa onkin tuo 2000 biljoonaa koko maailman laajuisesti niin se ei ole pääasia. Muut seikat kuin raha painavat vaa'assa enemmän.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Hyötyykö islam itse avun antamisesta muille

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:54

Kaikki valtakunnat ja niiden loisto on jo pitkään ollut saatanan käsissä. Toki jos kumartaa saatanaa niin saa oman osansa tuosta loistosta sillä saatana on niin luvannut ja on sanojensa mittainen mies. Saatanaa vastaan ei ole asetettu raamattua eikä muutakaan uskonnollista kirjaa, mutta kun lukee kaikkia pyhiä kirjoituksia niin pääsee perille Saatanan vaikutuksesta maailmaan.

Etenkin Koraani ja Hare Krishna kirjat auttavat ymmärtämään mistä on kysymys. Ne viestit, joita yksittäinen uskonto vie ovat vajaita ja epätäydellisiä. Ne ovat kuin joutavaa taustamelua kaljabaarissa. Mutta kun on tutustunut kaikkiin pyhiin kirjoituksiin niin erottaa kolme-viisi eri puheenpartta ja puhujaa.

Koraanin mukaan Jumala antoi saatanalle täysin vapaat kädet haalia palvojia joukkoonsa. Tuollaiset palvojat palvovat saatanan perässä Jumalaa, mutta ihmisen perässä palvovia on puolestaan vain ihmiskunta. Saatanan palvojat palvovat hekin siis Jumalaa, mutta saatanan perässä kumartaen.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Islam