Valtakunnan viholliset

Tarkoitus on esitellä erilaisia näkökulmia messiaihin ja ehdottaa joitakin nimiä mitä rikkaimman lunastushistorian tiimoilta.

Valtakunnan viholliset

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 18.05.2018 23:00

Tapion valtakunnan viholliset ovat myös Tapion vihollisia. Tätä en ole aimmin pohdiskellut tarpeeksi. Aivan samoin kuin ne Jotka vihaavat Jehovan todistajia vihaavat myös itse Jehovaa. Joku voisi väittää, että on asiasyitä vihata valtakuntaa eikä se merkitse vihaa itse valtakunnan kuningasta kohtaan, mutta valitettavasti niin tuskin koskaan on asian laita. Vain ihmisellä voi asia ehkä joskus olla tuolla jälkimmäisellä tolalla, mutta ei eläimellä. Eläin vihaa sekä valtakuntaa, että sen kuningasta.

Valtakunnan vihollisia tulee kohdella PIMEYTEEN menijöiden kohtelulla. Eli he väittävät että valtakunta ei ole mitenkään ollut heille hyödyksi vaikka onkin. He eivät saa hyötyä valtakunnasta loputtommiin, vaan tulee stoppi sille kuinka he voivat valtakuntaa hyödyntää. Parasta on aina jos kykenee oman valtakuntansa rajoissa pysymään eikä hyödynnä muiden valtakuntia lainkaan. Tapion valtakunta on sen verran laaja, että sen ei ole tarvinnut muuta kuin kerätä sakkona muilta valtakunnilta niiden juttuja.

Olen saanut apua 1) Israelin matkasta 2) Jehovan todistajilta 3) Islamilta 4) Imaami Mahdin nimestä 5) Krishna tietoisuudelta 6) Alfa kurssilta 7) Katukirkolta ja monelta muulta taholta tai henkilöltä. Voisi melkein väittää, että noiden antaman avun takia koko maailma on velaton minua kohtaan. Mutta koska paljon on nurisijoita ja harhaoppisia niin heitä on määriteltävä ensisijaisesti nykyisin valtakunnan vihollisiksi tai muussa tapauksessa on häirinnän vuoksi mahdoton tehdä valtakunnan työtä.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Valtakunnan viholliset

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 18.05.2018 23:11

Nurisijoita on monen laisia ja monesta eri syystä toimivia. Eräät nurisijat väittävät esittävänsä pelkästään kritiikkiä tulevaisuuden profetiaa kohtaan ja niin onkin heidän kohdallaan asian laita. Tuollaisia kriitikkoja ovat elämässäni olleet mm. Syyria ja Keski-Afrikan keisarikunta. Mutta monet kristisoivat Jumalalta saamiani oikeuksia kuten Etelä-Afrikka, Kiina ja monet naisista varsinkin. Nuo ensimmiset eli tulevaisuuden profetiaani kohtaan kritiikkiä esittävät ovat raamatun mukaan oikealla asialla, mutta ne jotka alkoivat Jumalalta saamiani oikeuksia kritisoida tekivät sen nurjuudesta.

Työni ja tulevaisuuden suunnitelmani ovat muidenkin elämään suuresti vaikuttavia, joten niitä on syytä kristisoida. Mutta oikeuteni ovat asiallisia ja kovin vähän vaikuttavat muiden elämään paitsi sen verran, että suovat minulle vapauksia melko suuria. Valtakuntani viholliset ovat sellaisia, jotka eivät voi saada pysyvää osaa valtakunnassani.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Valtakunnan viholliset

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 18.05.2018 23:36

Sakkona olen saanut kun minun valtakuntaani alettiin aiheetta kristisoida melkeinpä osan Jumalan valtakunnasta haltuuni. Eli hallintavaltaa yli kaikkien muiden valtakuntien, mutta en sentään koko maailmassa, vaan ainoastaan tässä aurinkokunnassa. Totuuden nimessä on mainittava, että tuo valtava sakkosumma vaikka olenkin ainoa hyvä ihminen ei ole täysin asianmukainen kaikilta osin. Onhan niitä, jotka ovat täydellisiä ja niitä jotka ovat todellisuudessa minua rikkaampia. Täydelliset tulevat toimeen melko hyvin myös pahojen kanssa ja minua rikkaammat ovat kohdelleet minua hyvin eli eivät ole poikkipuolista sanaa sanoneet.

Ei ole kokoomani sakot aivan oikeudenmukaisuuden kanssa sopusoinnussa. Siksi joudun antamaan myös oikeuksieni kritisoijille anteeksi. Sillä ei riidanhalusta, vaan aidosta surusta ja huolesta sakkoja kohtaan ovat eräät oikeudenmukaisuutta janoavat tahot huomauttaneet asiasta. Liialliseksi on aivan sakkojen ahnehtiminen mennyt. Nyt on Visnu Jumala antanut minulle uuden alun elämääni. Pitäydyn omassa valtakunnassani ja sen oikeuksissa, mutta kokoomani sakot ovat pahoja innoittaneet liikaa ja ne on nyt hylättävä.

Olen alkantu pitämään uutta uuden elämäni mukaista vihkoa. Seulon saamiani sakkoja ja erottelen sen mikä on oikeudenmukaista siitä mikä on ollut väärin.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Messiaanisuus