Jumalatkin ovat osa tätä maailmaa

Tarkoitus on esitellä erilaisia näkökulmia messiaihin ja ehdottaa joitakin nimiä mitä rikkaimman lunastushistorian tiimoilta.

Jumalatkin ovat osa tätä maailmaa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 03.06.2018 03:00

Jeesuksen tuoma totuus oli puhtaasti hypoteettinen. Hän sanoi: Minä en ole tästä maailmasta, mutta toisaalta hän sanoi myös: Hän tuli omaan maailmaansa mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

Jeesus oletti, että joskus tulee tähän meidän maailmaamme henkilö, joka on tämän maailman ulkopuolelta ja Jeesus asetti sanoja tuon henkilön suuhun edeltäkäsin hypoteettisesti valmiiksi. Hän ikään kuin elävästi profetoi, että joskus tähän maailmaan saapuu joku ulkopuolinen. Sellainen, jolla on oikeus sanoa: Minä en kuulu tähän maailmaan.

Jeesus itse samoin kuin Jehova ovat Barnabaan evankeliumin mukaan osa tätä maailmaa. He ovat maan synnyttämät tulikuorestaan.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Re: Jumalatkin ovat osa tätä maailmaa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 03.06.2018 03:08

Jumalalla on monia ominaisuuksia. Hän on mm. paatunut valehtelija. Hän nauttii suunnattomasti valehtelusta ja hämäämisestä sekä kieroilusta. Mutta Jumalan pokka pitää eikä milloinkaan katoa. Hän kykenee esittämään pokkana ihan millaisia valheita tahansa.

Jumala on maan luoma. Itse asiassa tulikehän eli magman. Jumala syö paljon härkien ja kauristen verta ja on sen tähden muuttunut raakalaiseksi ja petomaiseksi. Paljon muutakin voidaan JUmalasta tietää ja päätellä. Hän suunnitelee ja tuntee tulevia asioita ja kykenee aikamatkailuun menneisyyteen ja tulevaisuuteen.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Paluu Messiaanisuus