Vinkkejä uusiksi alueiksi

Foorumiin liittyviä uutisia.

Vinkkejä uusiksi alueiksi

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 11.05.2018 11:39

Yksi pääkategoria voisi olla KULTTUURI tai VIIHDE, jonka alaisuudessa olisi alue SCI FI KIRJOITTAMINEN. Lisäksi ELOKUVA ja MUSIIKKI.
Jostakin olen saanut päähäni idean, että jotta pääsisi kuuluisaksi kirjailijaksi pitää olla elänyt edellisessä elämässä tai nykyisessä elämässä äärimmäisessä
askeesissa. Lisäksi pyhänä henkenä heillä toimisi Herran Henki, joka parhaassa tapauksessa kykenee lukemaan jopa pyhän hengen sydämen ajatuksia.
Itse en ole elänyt askeesissa enkä käsittääkseni omaa Herran Henkeä, joten SCI FI kirjoittaminen saattaa olla aivan liian suuri haaste minulle.
Kuitenkin mielelläni siitä keskustelisin. Hyviä Sci Fi ideoita voi kenelle tahansa ehkä johtua mieleen.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Vinkkejä uusiksi alueiksi

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 11.05.2018 11:43

Kategorioita ja alueita ei kannata tehdä varastoon tai varmuuden vuoksi liian montaa, vaan kannattaa pitää ytimekkäänä ja
tiivistettynä alueiden määrä. Ei kuitenkaan tule kirjoitettua esim. jos olisi Alueena Psykologia juuri mitään tuohon alueeseen.
Aika ei riitä kirjaston psykologian kirjojen läpi käymiseen ja niistä saatava itsetuntemus saattaisi olla liian suuri shokki.

KULTTUURI kategorian alle sopisi muuten myös URHEILU.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Uutisia