Muutama epäasiallinen vitsi

Vitsit ja sananlaskut sekä tarinat.

Muutama epäasiallinen vitsi

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 15.05.2018 10:17

Mitä Afrikkalainen Strutsi vastasi pojalleen, joka kysyi: Mistä minä olen tullut tähän maailmaan? Vastaus: Suuresta valkoisesta munasta. Mitä Afrikkalainen kana sanoi pojalleen, joka kysyi elämän tarkoitusta: Elämän alkuperä on suuri valkoinen muna.

Enpä tehnyt paljoa vaikutusta lämpötilaan tai tilanteeseen sanoi pieru Saharassa. Enpä tehnyt paljoa vaikutusta lämpötilaan tai tilanteeseen sanoi pieru Arktiksella. No nyt tein suuren vaikutuksen sanoi pieru juhlaruokapöydässä.

Jos olen nähnyt pitemälle kuin muut johtuu se siitä, että olen seissyt jättiläisten hartioilla sanoi Newton. Jos olen nähnyt pitemälle kuin muut johtuu se siitä, että käytin kaukoputkea sanoi Galieo Galilei.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Muutama epäasiallinen vitsi

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 04:34

Samantekevää joka tapauksessa. Raamattu on suureellista fantasiaa. Voisin itse kirjoittaa jotakin samantasoista:

Sinä päivänä jona minä sanon IHAA-IHAA, Kaikkien mopedit tulevat vikuroimaaan kuin hevoset Amazonasin joen kukkuloilla ja kaikilla maapallon kukkuloilla. Minä olen sen päättänyt, että myös tulee Jorgen heimon ja suvun jääkaapit sammumaan ennen kuin tuo päivä saapuu. Pakastetut makkarat eivät teitä auta eikä Jorgen tarvitse enää koskaan sen jälkeen lainata teille makkaroitaan.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Huumori