Tammikuu 2019

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

Tammikuu 2019

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 02.01.2019 21:29

Vuosi on alkanut yllättävän vaisusti. Tämä on luultavasti murheellisin vuoden alku mitä minulla on ollut koskaan.
Mitään erityistä ei ole tapahtunut, mutta ei myöskään mitään hyvää. Yksi mahdollisuus on, että tämän tunteen
saa aikaan MIEHEN VAIHDEVUODET eli testosteronin määrän lasku ja estrogeenin määrän nousu. Sillä olen havainnut,
että estrogeeni on hormoni, joka ei ole tyytyväinen mihinkään tai yhteenkään saavutukseen. Se kerta kaikkiaan
sivuuttaa kaiken sen hyvän mitä mahdollisesti on saatu aikaan ja vaatimalla vaatii parempaa.
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Re: Tammikuu 2019

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 02.01.2019 21:40

Hyvää Uutta vuotta kuitenkin kaikille! Jos et kykene nauttimaan edistysaskeleista niin olet vain saavuttanut sellaisen iän,
jossa lapseuteen kuuluva leikkiminen ei enää ole siinä määrin mahdollista.

Oli vaisuin ilotulitus uutena vuotena mitä koskaan olen nähnyt tai kuullut. En odota tälle vuodelle nyt enää mitään merkittävää
tapausta, vaikka vielä viime vuoden lopussa odotin paljon. Odotin, että hapatteen purkaminen tapahtuu yhden vuoden yhtenä
keväänä, mutta se näyttää sanan mukaan kestävän jopa 200 vuotta.

Toinen mahdollisuus on, että Kristinuskon ja Baalien aika on lopullisesti ohitse. Siinä tapauksessa Kristinusko ja kirkot ovat itse
juuri se hapate, josta pitää päästä eroon. Pitää kärsivällisesti ja pitkämielisesti katsoa mihin suuntaan tuuliviiri alkaa kääntyä.
Luulenpa, että heitän Baalit roskakoriin ja luotan omaan itseeni ja niihin suunnitelmiin, joita itse luon ja keksin.

Mitä tulee avionrikkojista eroon pääsemiseen niin sen pitää tapahtua oman suunnitelmani mukaan eikä minkään Baalin mukaan.
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Paluu Ensimmäinen alueeni