Joulukuu 2018

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

Joulukuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 05.12.2018 23:54

Eipä tuo sitten ole vapauden tai totuuden paras ilmaisu tuo uskonto. Valo, joka on tietoa antava pimeyden teoista ei sittenkään
ole totuus, vaan se on vain välivaihe, joka antaa AIKAA ja ylivoimaa asemassa verrattuna muihin. Unohdin sen, että Raamattussa
on sellainenkin lause kuin: HENKI ON TOTUUS.

Se että sain valoa niin paljon kuin sainkin asioista ei ole mikään suurin mahdollinen autuus. Jo 13. seurakunta eli Kuninkaan Soturit
ilmiasi, että nyt saa valoa ja ratkaisun kaikkiin ongelmiin ja kysymyksiin. En minä valossa tullut kuin ylpeäksi ja pöyhkeäksi.
Sekä tietenkin tietäväksi.

Jeesuksen seuraaminen on suomalaisen raamatunkäännöksen ainoa mahdollisuus. Englanninkielisissä käännöksissä on usempia kuin vain
tuo yksi talentti. Löysin valon, totuuden ja vapauden, mutta koen edelleen omaavani vain yhden talentin.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Re: Joulukuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 06.12.2018 00:04

Mitä kivempaa ja vapaampaa muilla on uskossa ja Kristuksessa sitä enemmän joudun itse jälleen uudestaan orjaksi.
Apostoli Paavali varoitti kyllä ennalta tästä, että jos kerran Kristus on ilmestynyt ei ole syytä olla kenenkään orja
sillä se merkitsee TUOMIOPÄIVÄN läsnäoloa. Ja ne, jotka iloitessaan kaatuvat ehkä jopa tuonelaan asti ovat vain
livenneet ja luulleet seisovansa. Eivät todellisuudessa olekaan vahvalla pohjalla seisseet.

Taistelin evankeliumia noudattaen 40 vuotta saadakseni vapauden totuuden kautta ja nytkö pitäisi jälleen painua
orjaksi. Joillekin se sopii, mutta en itse koe olevani siihen kutsuttu. Saa nyt nähdä kuinka teen. On sekin mahdollista
että niin käy.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Paluu Ensimmäinen alueeni