Elokuu 2018

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

Elokuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 13.08.2018 16:57

Oli leiripäivä ev-lut kirkolla ja helluntailaiset telttoineen neljä päivää kaupungissa. Ja tunnelma oli sen mukainen.
Perjantaina 10.8.2018 oli jumalattaret voimakkaasti läsnä ja päivä täynnä autuutta uskovaisten vuoksi.
Sitten eilen uudestisynnyin ja tajusin että voidakseni tulla synnittömäksi minun on lopetettava toisen oman
himoitseminen. En saa himoita enää yhtää mitään toisen omaa.

En nyt sitten osta enää mitään uutta kaupasta enkä himoitse niitä tavaroita mitä näen kavereillani niin että
hankkisin jotakin samanlaista. Olen vuodatettu tyhjiin kaikesta himosta enkä enää tarvitse yhtään mitään.
Vapaaksi pääseminen tuosta kurjasta synnistä eli 9. ja 10. käskyn loukkaamisesta on avannut silmäni
huomaamaan että ennen olin täysin himon riivaama. Nyt parantunut.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Elokuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 20.08.2018 11:46

Kiusauksia himoita muiden omaisuutta on paljon sillä on vaikea olla vain paikoillaan tekemättä mitään.
Ja vielä kun on iso pino kirjoja kuten tietosanakirjoja, joita pläräämällä tulee himoinneeksi yhtä sun
toista. Päiväkirjavihkoihin myös kirjoitan sellaista, joka vaikuttaa päällisin puolin muiden omaisuuden
himoitsemiselta.

Esim. kun mietin Konventti - Konferenssi - Neuvosto - Kongressi kehityskulkua niin aloin himoita saada
itselleni myös konventin. Se oli ilmeinen virhe. Jos lukee jotakin mitä muut puuhaa niin tahtoo itse
puuhata jotakin samanlaista. Miksi en tyytyisi vain omiin lanseerauksiini ja ajaisi niitä.
Kuten ALL LOSERS' DAY juhlapäivää.

Himo on kauhea synti.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Ensimmäinen alueeni