Huhtikuu 2019

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

Huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 04.04.2019 10:25

Alkaa olla paluu arkeen pitkään jatkuneen (7 vuoden) juhlinnan jälkeen. Arki on välillä kuin hautajaissaattoa. Juhlahumua ja elämää pitäisi jokaisella olla paljon,
mutta monet joutuvat koko elämänsäkin raatamaan samaa arkipäivää. Pudotus on omalla kohdallani melko jyrkkä. Rahat on lopussa ja terveys raunioina.
Kaikki kavereilta saavutetut edut ovat kääntymässä tappioksi. Polkupyöräkin meni mäsäksi. Oli turhaa kaveerata lainkaan kun siitä ei loppupelissä ollut
mitään hyötyä; käteen ei jäänyt yhtään mitään. Jokainen ystävyyssuhde päättyy aikanaan. Ja kyllä alkaa olla naatti kun katselee samaa porukkaa vaikkapa
15 vuotta. Olen tyhjiin imetty kuori, simpukka jolta on helmi otettu ja liha syöty. Kelpaan enää koristetauluun seinälle ripustettavaksi simpukan kuoreksi
kuin karhuntalja tai peuran sarvet.
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Re: Huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 04.04.2019 10:30

Simpukka vain todellakin olen ollut. Lapsena uin monta tuntia joka päivä. Äidin elämänohjeita kalastelin, vaikka ei niitä kuulunut.
Käperryin kuoren sisään ja olin sisäänpäin kääntynyt. Tyypillinen simpukka. Nykyisin toki vain tyhjä simpukan kuori.
Tosi metsästäjillä on seinällään karhun talja tai peuran sarvet. Niistä en minä tiedä mitään, mutta luulisin, että peuran sarvet
ovat ne joita olen vähän luonnon helmasta silmäillyt pudonneeksi. Jopa uskon vähän niitä käyttäneenikin ja olen havainnut
sentään siinä oman viehätysvoimansa.
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Re: Huhtikuu 2019

ViestiKirjoittaja barycz » 18.04.2019 15:39

Pääsiäinen lähestyy! Kuten yleensä monia uskonnollisia tapahtumia suosii sää näemmä tänä vuonna pääsiäistä. On aurinkoista.
1970-luvulla oli kaupungistumis boomi, jolloin rakennettiin paljon. 1980-luku oli sitten yltäkylläisyyden riemujuhlaa. Mutta nyt alkaa olla morkkiksen aika
noihin rakennusboomin vuosiin nähden. Monia rakennuksia puretaan. Aika on rakentaa ja aika on purkaa. 50 vuodessa ehtii nähdä molemmat puolet
asiasta. Neljäkymmentä vuotta on aika, jona voi toivoa sukupolvi kantavansa hedelmää, mutta sitten alkaa kaiken purkaminen. Jos ei 40 vuodessa tapahdu
hedelmän kantamista niin sitten sitä ei luultavasti viljelemällä enää tule, vaan alkavat korjuu- ja niittomiehet oman hommansa.
barycz
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Ensimmäinen alueeni