Lokakuu 2018

Tämä on testialue. Voit joko poistaa tämän tai muokata asetuksia hallintapaneelissa.

Lokakuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 08.10.2018 18:23

Uusi kuukausi on alkanut ja olo on yhä vielä eteerinen. En saa aivoja enää toimimaan kunnolla. Kyse saattaa olla miesten menopaussista
eli vaihdevuosista tai sitten jostakin muusta. En muista mitä olen puuhannut, mutta en mitään järkevää tai kunnollista ole saanut aikaan.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Lokakuu 2018

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 10.10.2018 13:11

Tänään alkoi NB eli Uusi Alku eli Uusi elämä enemmän totuudessa kuin ennen. Uskallan nyt tunnustaa, että harrastin ennen tyttöjen
metsästystä ja olin sen vuoksi kelvoton liike-elämään. Ei minulle sopinut celibaatti kun oli nuo harrastukset mitä olivat. Useita
yrityksiä tein, mutta ei ollut mitään todellista syytä celibaattiin. Nyt on tullut toinen aatos mieleen:

Tahdon ryhtyä miljoonan dollarin yrityksen vetäjäksi eli liikemieheksi ja tuollainen seikka vaatii kunniallisuutta ja nuhteetonta
moraalia. Lisäksi se vaatii paljon muutakin kuten harrastuksista luopumista sekä työnarkomaniaa. NYT MINULLA ON
TODELLINEN SYY RYHTYÄ CELIBAATTIIN.

Pyörittelen muutaman päivän mielessäni sitä mille alalle ja minkä tuotteen pariin keskittäisin voimavaroja, joita on vielä
niukalti. :ugeek:
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Ensimmäinen alueeni