Lettujen paistamisen erityistietämys

Ruuanlaittoon liittyviä vinkkejä.

Lettujen paistamisen erityistietämys

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 20.05.2018 06:27

Jo pitkään on käyty reseptisotaa. Jostakin syystä joku taho oli kironnut kaikki reseptit niin että niitä ei saanut lukea tai käyttää. Itse olin sitä mieltä, että
niissä esitetyissä maustemäärissä oli jotakin häikkää. Oli hyvin vaikea selvittää tuliko maustetta hippusellinen, teelusikallinen vai ruokalusikallinen. Pelkäsin jatkuvasti saavani ruokaan liikaa maustetta ja ruuan menevän sen tähden pilalle.

Sitten törmäsin romaanimieheen, jolta sain muutamia ruuanlaittovinkkejä. Eräs koski lettujen paistamista. Kun aimmin olin paistanut lettuja niistä tuli jauhopitoisia ja sellaisia paksuja kovia levyjä. Hän kehotti laittamaan kahden ruokalusikallisen asemesta 6-8 ruokalusikallista sokeria. Ja niin letuista tuli OHUITA, RASVAISIA ja ruskeita. Juuri sellaisia kun niiden kuuluikin olla.

Tajusin että joku taho pyrki tietoisesti turmelemaan ruuanlaittamisen taidon ehkä terveysintoilun takia. Kaikki ainesmäärät kaikissa resepteissä olivat päin mäntyä.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Ruuanlaittovinkit