Narsismi on sittenkin tervettä

Jos ÄO on 115-120 on mielikuvitus vahvuutena mikäli oikein olen havainnut. Onko mielikuvituksella mitään annettavaa tieteelle paitsi eräänlaista taikauskoa?

Narsismi on sittenkin tervettä

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 12.05.2018 10:26

Mulla on ihanaa aikaa menossa. Rakastan vain itseäni ja täydestä sydämestä. On ihanaa rakastaa vain itseään. Vihaan sitä kun narsismista puhutaan niin paljon ja yritetään leimata narsistit huonoiksi tai pahoiksi ihmisiksi. Mutta.....

Kun tänään minua muusta syystä kuin narsismista moititiin niin loukkannuin kamalasti. Tuli mieleeni, että tämä on ehkä itseään eniten maailmassa rakastavan ihmisen kohtalo aina? Kun on rakastanut itseensä ei kestä pienintäkään loukkausta persoonaansa kohtaan. Kun koko maailma pyörii oman navan ympärillä niin silloin osuu ja kovaa iskuja sydämeen jos näkee ilmeen tai eleen tai naurahduksen tai loukkaavan sanan jonkun toisen huulilla.

EI NARSISMI OLE TYHMÄÄ, VAAN IHANAA OMALLA TAVALLAAN. SIKSI NARSISTEJA ON TURHA LEIMATA PAHOIKSI. MUTTA NARSISTIN RISKI SAIRASTUA VAKAVASTI MASENNUKSEEN TMS. ON SUURI, KOSKA HÄNEN RAKKAUTENSA KOHDE (OMA ITSE) JOKA TAPAUKSESSA ON USEIN SUURIEN ISKUJEN KOHTEENA. NARSISTI ON HYVIN SUURESSA VAARASSA ELÄVÄ RESSUKKA EIKÄ SUINKAAN PAHA.

Jos rakastaa jotakin toista ja tätä pilkataan voi tuon vielä kestää, mutta kun rakastaa vain itseään ja aletaan pilkata niin sitä on MAHDOTON!!! kestää pitkän päälle.
tapiok1
Kenraalieversti
Kenraalieversti

Paluu Uutta Metafysiikkaa