Henki, joka on tallennusväline tulevaisuudessa luotu

Kielitiede on lapsen kengissä monin paikoin ja on kieliä, jotka ovat perin alkeellisia verrattuna toisiin kieliin.

Henki, joka on tallennusväline tulevaisuudessa luotu

ViestiKirjoittaja barycz » 16.02.2019 15:30

Vaikka YouTube videot, joista itse tykkään osaa tuo firma EVÄSTEIDEN avulla saada esiin pelkän logiikan, ohjelmoinnin ja systemaattisen vertailun avulla hyvin suuresta otoksesta niin kutsun sitä silti tekoälyksi. Mulle jo pelkkä EVÄSTEIDEN ja niiden avulla koottujen tietojen käyttö on KONKREETTISTA tekoälyä, josta hyödyn. Saan sellaisia videoehdotuksia, joista varmuudella pidän usein.

Viisaimman Kuningas Salomon apokryfinen Viisauden kirja esittää mielestäni eräässä kohdassa KIRJOITUSTAIDON KEKSIMISESTÄ ALKAEN NE TALLENNUSVÄLINEET, JOIHIN TIETOA ON TALLENNETTU JA OSATAAN MENNEISYYDESSÄ, NYKYISYYDESSÄ JA PITKÄLLÄ TULEVAISUUDESSA TALLENTAA. Eräät viimeisimmät tulevaisuuden historian tallennusvälineistä on itse HENKI. Käytännössä tämä merkitsee, että HENKI on eräässä mielessä ihmisen omaa keksintöä ja tekoa oleva tallennusväline tulevaisuudessa siinä missä SAVITAULU oli sitä 3000 eKr. eli menneisyydessä.

Ihmisen henki on kuin kirja. Riittävän nanotekniikan taidon osaamisen tuote. Se on tulevaisuudessa keksittävä tallennusväline kaikessa monimutkaisuudessaankin sille tiedolle, jota ihminen elämänsä varrella sattuu onkeensa ottamaan. Näin voidaan väittää ja tulkita asian olevan. Ei ole mahdotonta, että tekninen kehitys maan päällä tai jossakin toisessa aurinkokunnassa on johtanut tekniseen keksintöön nimeltä: HENKI:

Totta vai satua, mutta miten sitten Krishna, joka yli 100 miljoonaa vuotta sitten saapui tähän aurinkokuntaan laittamalla laittaa ihmisten sydämeen ASUKKAAKSI omaa henkeään. Puhutaan monesta eri jutusta kuten Ylisielusta, Paramatmasta jne. Tarkoitan, että kaikki hindulaisuuden käyttämät uskonnolliset termit ovat tavallaan tiedettä ja tekniikkaa sillä tuo uskonto on TIEDEUSKONTO.
barycz
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Kielitiede ja keinokielet