Raamattu on ooppimin kaltainen huume

Yllättävää 2000-luvulla on se, että pyhiä kirjoituksia löytyy vanhoja ja uusiakin luodaan melko suuria määriä. Kun ajatellaan miten paljon uskontojen kirjoitukset ovat ooppiumin tapaista huumetta.

Raamattu on ooppimin kaltainen huume

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:10

Raamattu ja sen johdannaiset ova JUMALAN VIHAN VIININ POHJASAKKAA.
Krishna tietoisuus on MAKEAA VIINIÄ.

Konkreettisesti se tarkoittaa, että noiden kirjojen lukijat joutuvat humalatilaan ja juovuspäissään saattavat olla irrationaalisia.

Jumala tarkoitti antaa kaikille maailmassa pelkkää jämää ja sellaista 100 vuoden elinikään soveltuvaa viikunaviinaa tai viinirypäleviiniä, jotta kaikki nyrpistäisivät nokkaansa toisilleen, eivät liittyisi yhteen, vaan pysyisivät Jumalaa pienempinä ja hänen alapuolellaan.

Uskonnot ovat keino alistaa. Ja keino erottaa ihmiset toisistaan.

Mutta on sellainenkin toivo, että tulee tuhatvuotinen aika, jossa on satoja erilaisia hedelmiä. Ja muuta sellaista. Sinä aikana ei tarvita alkoholeja noita edellä mainittuja.

Jumala on itsekin vähän maistissa aika ajoin. Esim. 1800-2100 on Jumalan valtaistuimella istunut karju eli villisika. Se myös näkyy siinä millainen maailma nykyisin on. Jumala osaa olla käsittämättömän kovasydäminen ja paatunut. Itsepäinen ja uskoton ja monin tavoin kiero.

Onneksi Luoja loi ihmisestä täydellisen ajattelukykyineen.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Raamattu on ooppimin kaltainen huume

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:11

Olen koko elämäni ajan ollut pienessä maistissa kun jo alle 6 vuotiaana luin raamatun moneen kertaan lävitse. Hävettää olla ollut hyödytön ja irrationaalisesti toiminut koko elämänsä ajan jatkuvan humalatilan takia. Nytkin laiskotuttaa ja on voimat vähissä. Kaipaa vain saada maata sohvalla selällään ja lukea lisää pyhiä kirjoituksia.

Millaiseen tilaan raamattu ja luultavasti myös Krishna tietoisuuden kirjat ihmisen oikein ajavat. Jeshua sanoi: Minun ikeeni on kevyt ja kuormani sovelias. Älkää katsoko taaksenne ja tarttuko auraan. Hävettää olla ollut sellainen laiska pikku nilkki kuitenkin, josta ei ole auraan tarttujaksi ja työntekijäksi. Olen kuin nappikauppias tai tyhjäntoimittaja.

Sitähän se uskonto on. Kristus lupasi sen omilleen ja Galatalaiskirjeessä apostoli Paavalikin vielä vahvisti asian. Mutta ei hätä ole tämän näköinen. Nyt kun koko maailma on evankelioitu seuraa YÖ JOLLOIN KUKAAN EI TAIDA (OSAA) TYÖTÄ TEHDÄ. Seuraa paljon uusavuttomien aikaa.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 05:36

Jeesus opetti seuraajiaan olemaan ovelia kuin käärmeet eli valehtelijat ja murhaajat.

Gnostilaisten mukaan mikäli olen oikein käsittänyt asian seuraavaa jaottelua voisi soveltaa totuuden ja vilpittömyyden suhteen:

Platina = Antikiin filosofia ja nykytiede
Timantti = Intian tiedeuskonto, veedat
Kulta = Juutalaisuus
Hopea = Islam
Pronssi = Kristinusko
Rauta = Jalot muut uskonnot
Savi = Epäjalot muut uskonnot
Kivi = Karitsa??

Olen soveltanut tässä aika rohkeasti eivätkä gnostilaiset itse välttämättä ole samaa mieltä.
Jeesus puhui paljon palturia, mutta lopulta jos noudattaa hänen palturiaan oppii tuntemaan totuuden ja totuus tekee vapaaksi. Valheet juuri johtavat tuntemaan totuuden.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 21.07.2018 17:55

Koko maailma näyttää olevan regression vallassa. Pienen lapsen kaltaisia. Kykenemättömiä tekemään selväksi itselleen onko raamattu ja koraani hyviä vai huonoja kirjoja.

Ei erota edes Jeesus oikeaa väärästä, vaan pitää jokaista omaa sanaansa totena ja viisaana.

Tosiasiaa ei nähdä. Vihan viiniä nuo kirjat ovat ja sen pohjasakkaa. Intialaiset puhuvat termistä: VÄÄRÄ MINÄNTUNNE, VÄÄRÄ EGO.

Pitäisi jotenkin psykiatriaa laajentaa koko maapallon mittaisten neuroosien yms. Analysointiin, tutkimiseen ja parantamiseen.

Kirjat nuo ovat kyllä hulluudessaankin kaiken maailman voittavia, mutta mielestäni paheellisia.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Pyhät kirjoitukset