Kopsu on ahdistava tai iloa antava

Yllättävää 2000-luvulla on se, että pyhiä kirjoituksia löytyy vanhoja ja uusiakin luodaan melko suuria määriä. Kun ajatellaan miten paljon uskontojen kirjoitukset ovat ooppiumin tapaista huumetta.

Kopsu on ahdistava tai iloa antava

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 26.11.2018 12:14

Mikä on teoria kirjoitustaidon synnystä, nykyisyydestä ja tulevaisuuden visio sitä koskien?

Joku on kirjoittanut historiassa tekstejä kutsutaan niitä vaikka Kopsuiksi, joiden hän on ehkä toivonut leviävän yli ajan ja tilan äärettömässä avaruudessa iankaikkisesti maailmankaikkeuden ääreen asti. Tuo teko ja idea on vaatinut Jumalalta tulleen OPIN, SANAN JA DOGMAN: Sinun jälkeläistesi määrä tulee suureksi kuin taivaiden tähtien lukumäärä.

Kun jollekin miehelle on astrologi tms. antanut tuollaisen siunauksen niin jos tuo mies on toimelias ryhtyy hän toteuttamaan ideaa siitä, että hänen jälkeläisensä asuvat kaikilla tähdillä ja tarvitsevat noille tähdille jonakin päivänä tulevaisuudessa esi-isänsä ohjeistusta. Niin alkaa VIESTIN eli Kopsun kokoaminen. Tuo viesti perustuu tietoisuuden logiikan avulla luomaan kuvaan siitä, että jokaisella tähdellä jokaisessa ajassa asuu juuri tietyn henkilön eli esi-isän jälkeläisiä. MUTTA OLIKO ALKUPERÄINEN JUMALAN TARKOITUS, ETTÄ KOKO MAAILMA TÄYTTYISI KOPSUISTA ELI OHJEISTA NOITA ÄÄRETTÖMÄSSÄ AVARUUDESSA JA AJASSA ELÄVIÄ JÄLKELÄISIÄ AJATELLEN.

Siinä kuluu valtavasti energiaa ja tulee hukkaiskuja ja monia muita ongelmia. Biljoonien kopsujen valmistus imee lopulta kaikki metsät maapallolta yms. tapahtuu.
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Re: Kopsu on ahdistava tai iloa antava

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.03.2019 11:41

Eihän tuo itse raamattu ja sen sisältö paljoa ärsytä. Ihan hieno kirja on kyseessä, josta löytyy puhdistettua kullan arvoista elämänohjetta.

Mutta kulutin 40 vuotta sen ohjeita noudattaen ja seuraten ja ajauduin vähän ojasta allikkoon. Hyötyä aloin saada vasta kun kävin matkalla Israelissa ja sain siellä henkistä vahvistusta sekä jonkin verran Vapaakirkosta ja Jehovan todistajilta.

Nykyisin olen Krishna tietoisuuden kirjojen ja Koraanin avulla alkanut löytää ja ymmärtää antiikin ja keskiajan filosfiaa, joka on ikään kuin välttämättön puuttuva linkki raamatunkin tekstien jalostumisen kannalta.

Mulle raamattu on eräänlainne karman laki, joka opettaa selviytymään luonnossa eläimenä, jos sattuisi jälleensyntymään eläimeksi esim. linnuksi. Mutta se ei opeta sitä kuinka elää ihmisenä hyvin elämäänsä. Luonnossa aina on vaarassa tulla syödyksi joka ikinen päivä tai on itse sitten suursyöjä muiden eläinten. Joka minuutti on maailmanloppu uhkaamassa juuri niin kuin evankeliumi opettaa. Mutta tarvitsen nykyisin kirjoja, jotka eivät uhoa joka minuutti vaarasta tulla syödyksi tai tuhotuksi muiden toimesta. Jotakin inhimillistä kiitos!
tapiok1
Komentaja
Komentaja

Paluu Pyhät kirjoitukset