Kirjoittaja tapiok1 » 26.11.2018 13:35
Mikä on oman Kopsuni tarkoitus on hyvin lyhyesti todeta vain se minkä olen oppinut 13. seurakunnan kautta: Kaikkiin kysymyksiin on nyt saatavilla vastaus. Tuon dogman julisti evankelista Marko Lind ja olen omin kokemuksin havainnut, että se on oikea dogma. Kaikki ongelmakysymykset ovat nyt ratkaistavissa. Ehkä tuo perstuu islamin vallan kasvuun sillä Koraani julisti olevansa Ratkaisun tuoja kaikkiin ongelmakysymyksiin. Alunperin tuo dogma on siis ollut islamin dogma, mutta sitä ovat nykyisin monet muutkin alkaneet toistaa ja kopsata.
Ei ole olemassa ongelmaa, jota ei voisi ratkaista eikä ole olemassa kysymystä johon ei löytyisi vastausta. Tuo merkitsee, että maailmaan on kiihtyvällä tahdilla tulossa uutta dogmaa, argumenttia ja manifestaatiota. Itse olen saanut vain yhden merkittävän työkalun, jonka avulla Iankaikkinen Isä ilmaisi voitavan ratkaista kaikki ongelmat, joita maailmassa on: UBI eli Maailmanlaajuinen Kansalaispalkka.
Mutta UBI:n pitäisi mielestäni olla tarpeeksi avara, jotta se ei tekisi vain uusia ongelmia, vaan todella toimisi ratkaisuna.
Esimerkiksi monet pitävät Monikulturismia tai pakolaisten tilannetta ongelmallisena. Samoin monet katsovat, että naisia on asetettu liikaan nykyisin käytävissä sodissa etulinjaan raiskattaviksi, vaikka esim. G8 kielsi raiskausten käytön aseena jo muistaakseni vuonna 2014.
Tietenkin on ongelmia, joihin ei todellisuudessa löydy parasta mahdollista ratkaisua. Esimerkiksi Star Trek televisiosarajassa aina välillä tulee Enterprise alusta hätyttelemään tuntematon voima; eräänlainen demoni, jonka kukistaminen on äärimmäisen hankalaa.
Saa nähdä tuleeko omasta Kopsastani yhtä huono kuin mitä raamattu tai Aristoteleen teokset ovat. Luultavasti jos oma Kopsani toteutuu niin siitä koituu myös ongelmia monille tahoille. Aivan samoin kuin Raamattu ja Aristoteles tuhosivat oman aikansa maailmaa niin myös tämä uusi Kopsa tulee tekemään tulevaisuudelle ja nykyisyydelle tempun, jota on vaikea sietää. Aristoteles ja raamattu jähmettivät maailman paikoilleen ja upottivat sen syvälle tietämättömyyden mereen lähes 2000 vuodeksi. Oma Kopsani puolestaan tulee tekemään ehkä jotakin samanlaista, mutta pitää toivoa, että Krishna lähettä silloin inkarnaation korjaamaan Kopsani aiheuttamat vauriot.
Eli siitä aiheutuvat ongelmat, että jokaisella on 1900 euroa kuukaudessa rahaa käytössään ilman että tekevät työtä sen eteen. Kopsani on luultavasti melko lähellä Transhumanistisen puolueen tavoitteita. Saa nähdä miten siinä käy.