Intelligent Design eräässä valossa

Maailmassa on monia hienoja ja siunattuja uskonnollisia yhteisöjä, joiden voidaan usein kastsoa toimivan jopa projektiluontoisesti. Kaikki eivät siis ole varsinaisia uskontoja, vaan muun tyyppisiä valtakuntia.

Intelligent Design eräässä valossa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 03.07.2018 12:36

On monia käsityksiä siitä kuka tuo älykäs suunnittelija oli: Jehova, Allah, Krishna, Luoja jne.

Itse olen sitä mieltä, että me eletään parhaillaan halokannella, kaaoksessa tai simultaatiossa ennen maailman luomista, joka tapahtunee tulevaisuudessa vuoden 3333 jKr tienoilla. Me ollaan itse ID ja sana, joka on Jumalan kanssa ja joka tulee luomaan maailmaan runsaan tuhannen vuoden kuluttua. Sana, jonka avulla maailma tullaan luomaan on kaikkien maailman tiedemiesten parhaillaan tutkimaa ja selvittelyn alaisena. Einstein on yksi suurimmista enkeleistä, jonka antaman valon perusteella tullaan todellinen maailma tulevaisuudessa luomaan.
E = mc2.

Ollaan itse enkelit, jotka tulevat luomaan maailmaan tulevaisuudessa. Sen sijaan monet korkeimmista enkeleistä esim. Serafimeista on korotettu Jumalan asemaan. Siksi sana EL on yhtä aikaa sekä enkeli että Jumala.

Tullaan luomaan itse itsemme tulevaisuudessa voidaksemme luoda menneisyyden, josta käsin luomme tulevaisuuden.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Intelligent Design eräässä valossa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 03.07.2018 12:39

Jälleensyntyminen on kokonaisuutena melko erikoinen juttu. Erään väitteen mukaan voi esimerkiksi nelikätisten asukkaiden henkisistä Vaikuntha taivaista pudota tai langeta maan päälle "enkeleitä" tms. , jotka yleensä valikoituvat hallitusten virkailijoiksi maan päällä.

Mutta miksi sitten on kurjaa ja sotia? Jälleensyntyminen ihmisestä ihmiseen, eläimestä eläimeen, ihmisestä eläimeen, eläimestä ihmiseen ei siis ole kaikki mitä on. Voi olla myös niin, että eläin tai ihminen pääsee enkelien asemaan. Mutta voivat myös enkelit inkarnoitua maan päälle ihmisen tai eläimen ruumiiseen.

Krishna serafim enkeli ehkä noin 500 miljoonaa vuotta sitten laskeutui maapallolle ja alkoi opettaa aurinkoa ja enkeleitä. Mutta yhä vielä on kurjaa, sotia ja sortoa. Näyttää siltä, että jälleensyntyminen ei ole paras mahdollinen oppi kun 500 miljoonassa vuodessa ei ole mitään opittu. Toki madolle on varmaan hienoa jälleensyntyä ihmiseksi ja samoin muurahaiselle. Mutta jos majava on tuhonnut padoillaan muurahaiskeon, josta tuo muurahainen on kotoisin niin se syntyy ihmiseksi vain kostaakseen majaville???? : ) Niiin kaikilla on pian päässään majanvannahkalakki???
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Muut uskonnot