Karitsa on ainoa arvollinen ja lunastaja rikkain

Maailmassa on monia hienoja ja siunattuja uskonnollisia yhteisöjä, joiden voidaan usein kastsoa toimivan jopa projektiluontoisesti. Kaikki eivät siis ole varsinaisia uskontoja, vaan muun tyyppisiä valtakuntia.

Karitsa on ainoa arvollinen ja lunastaja rikkain

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 11:10

No, joo yritän vain vähän viljellä TIETOA välittämättä niinkään uskosta, rakkaudesta tai uudestisyntymisestä. Eräs piirre tiedossa jota yritän välittää on se, että EI OLE KETÄÄN MUUTA ARVOLLISTA KUIN YKSIN KARITSA. Olkoon vaikka kuinka pyhiä, olkoon vaikka kuinka valittuja, olkoon vaikka kuinka uudestisyntyneitä. Ei ole edes taivaassa ketään kelvollista.

Onhan minua pyydetty useita kertoja paastoamaan tuhkassa ja säkissä, mutta Jeesus sanoi: Eivät häävieraat voi paastota......

Olkaa pyhällä hengellä täytetyt, tulkaa oikein pyhiksi niin Ilmestys 13 mukaisesti merestä nouseva peto voittaa jopa pyhät.

Jokainen on syntiä tehnyt ja kaikki ovat Jumalan kirkkautta vailla. jne. Voihan sitä teeskennellä synnitöntä, mutta nyt ei enää etsitä todistajia syntiselle teolle, vaan pyydetään todista 100 prosenttisesti että olet aina ollut viaton. Kykenetkö todistamaan viattomuutesi? Pyhää henkeähän sinussa on.......
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Karitsa on ainoa arvollinen ja lunastaja rikkain

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 20:01

Profeetta Danielin kirjan mukaan Valistuksen ja Ranskan vallankumouksen aikana SAATETTIIN IKUINEN OIKEUDENMUKAISUUS VOIMAAN. Tuli ihmisoikeudet ja perustuslait etc.
Ei ainakaan pidä sekoittaa IKUISEN OIKEUDENMUKAISUUDEN LAKEJA ja MOOSEKSEN LAKIA KESKENÄÄN. Molemmilla on täysin eri funktio.

Tämän päivän laki = oikeudenmukaisuus.
Mooseksen laki = elämä, makea elämä rikkaudessa.

Mooseksen lain tarkoitus ei ollut oikeudenmukaisuus, vaan ELÄMÄ yltäkylläisyydessä ja hunjaa ja maitoa tihkuen. Sen sijaan tämänä päivän laki sana merkitsee samaa kuin pyrkimys oikeudenmukaisuuteen.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 20:14

Ehkä tilanne paranee. Venäjällä on kaiketi jo laki, että uskontoa saa harjoittaa vain niille varatuissa tiloissa; ei kaduilla tms. Monille parannus tulee liian myöhään, mutta toisaalta en voi syyttää uskovaisia kun Valistus ja Ranskan vallankumous kuitenkin jo tekivät parhaansa kirkon vallan riisumiseksi pyrkien säilyttämän kuitenkin uskon vapauden ja sananvapauden. Edellisen aionin iskulause oli kuitenkin: VAPAUS, VELJEYS JA TASA-ARVO, jonka vapaus käsitettiin melko suvaitsevalta kannalta. Saihan monin paikoin sosialistitkin kuitenkin tehdä työtä oman aatteensa eteen. Siitä merkkinä monet työväentalot.
Uusi aioni alkoi 1960 ja kestää 490 vuotta ja sen iskulause on : NÄYT JA PROFETIA TULEE SINETILLÄ SULKEA. Se merkitsee epäilemättä lamaa ja taantumusta kaikille uskonnoille!
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 21:20

Jeesus tuli pelastamaan syntisiä, rikollisia ja hulluja. Hän sanoi: EIVÄT TERVEET TARVITSE PARANTAJAA! Jos joku on tervehtynyt Jeesuksen kautta katsokoon ettei lankea takaisin kuoleman syntiin. Eläköön oikeudenmukaista elämää.

Mutta terveille minä sanon, että ihmisten pelastajaksi raamatussa mainitaan Karitsa eikä niinkään Jumalan Karitsa, joka on maailman ja jumalattomien tuki ja turva.

Älkää nyt itkekö, vaikka Jeesus tarjoaa syntisille ja sairaille vaikka mitä lupauksia kuten IKUISTA ELÄMÄÄ, PARATIISIA YMS. Rukoilkaa Jumalata pyhää henkeä ja sitä itse olen saanut Jehovan todistajien välityksellä sekä totuutta tuo islamin Imaami Mahdi, joka totuus tekee vapaaksi eikä tarvitse enää miettiä muiden saamia lupauksia , vaan elää autuaana Jumalan kämmenellä.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 24.05.2018 03:47

Kristityt vaativat ehdotonta kuuliaisuutta Kristusta kohtaan jopa siinä määrin, että lopulta kaikki mielen toiminnot tulee alistaa ajattelemaan pelkästään Kristusta. Heidän mielestään tuo teko, josta tuomitaan on varmasti se miten on ruokkinut, vaatettanut, käynyt vankiloissa katsomassa Kristusta.

Heidän mielestään luultavasti ei ole paljoa painoa jos tekee hyviä tai pahoja tekoja maailmaa tai vierasuskoisia kohtaan.

Toki vihollisille saa koota tulisia hiiliä heidän päänsä menoksi.

Itse olen mennyt siihen 1900-luvun alun oppiin, että kaikki maapallon asukkaat ovat ihmisiä. Kaikkia tulee kohdella ihmisinä ja pitää veljeyttä ihmiskunnan kesken itsestään selvyytenä.
Eli olen hieman Valistuksesta saanut pontta mielipiteelleni asiasta ennen vuoden 2011 arabikevättä mutta silloin asiat muuttuivat. Aloin sortua juutalaisuuteen ja islamiin suhtautumisessa raiskattuihin naisiin. Aloin hyljeksiä heitä. Ja pilkata heitä.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Muut uskonnot