Eräät kirkot tai lahkot ovat suurempia kuin Suomen kansa

Noin 300 vuoden välein on tapahtunut suuri kultuurivallankumous, jossa kristinusko on usein ollut keskiössä. Mutta painopiste lienee muuttumassa Euroopasta itään päin.

Eräät kirkot tai lahkot ovat suurempia kuin Suomen kansa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 18:12

Tällaisia ovat esim. Jehovan todistajat, Adventtikirkko, MAP-kirkko sekä tietenkin jättisuuri Helluntaikirkko. Mutta paljon samalaisia
noin 7 miljoonan - 14 miljoonan jäsenen tekokansoja tai keinokansoja on myös islamin piirissä. Nämä Jumalan kansat tai Jumalan
seurakunnat ovat merkittävä näyte evankeliumin voimasta. Paljon merkittävämpi kuin mitä on se, että uskonsotien ja suuren uhrimäärän
kautta ovat syntyneet protestanttiset kansankirkot, joihin synnytään jäseneksi.

Adventistit ovat kansa tai kirkko, jossa on enemmän jäseniä kuin Suomen valtiossa asukkaita.

Jeesus antoi lähetyskäskyn: Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengn nimeen ja opettamalla heitä noudattamaan kaikkea mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa ja KATSO MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE KAIKKI PÄIVÄT MAAILMAN LOPPUUN ASTI!

On ilmeistä, että Jeesus rakastaa adventisteja ja on heidän kanssaan maailman loppuun asti sillä todistettavasti he ovat tehneet evankeliointityötä monien kansojen parissa ja todistettavasti heihin kuuluu jäseniä monista eri kansoista. Paljon enemmän he ovat tehneet työtä kuin Suomen evankelis-luterilainen kirkko, jonka tekemä työmäärä on melko vaivainen ainakin hedelmän saannin perusteella.

Luterilaisiin ei varmuudella luoteta yhtä paljon kuin esim. Adventisteihin. Herra siunatkoon heidän työtään edelleen ja kaikkien muiden evankeliumin levittäjien työtä, jotka todistettavasti kantavat hedelmää monien kansojen keskuudessa!

En paljoa uskoisi evankeliumiin välttämättä ilman näitä keinokansoja. Vaan evankeliumi olisi unohtunut täysin sitten lapsuuden jälkeen ilman että
nämä olisivat sitä nuoruudessa, keski-iässä ja vanhuudessa herätelleet.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Re: Eräät kirkot tai lahkot ovat suurempia kuin Suomen kansa

ViestiKirjoittaja tapiok1 » 23.05.2018 18:44

Menkää kaikkeen maailmaan, kastakaa kaikkia kansoja minun opetuslapsikseni ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa JA KATSO MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE KAIKKI PÄIVÄT MAAILMAN LOPPUUN ASTI!

On ilmeistä, että Jeesus rakastaa niitä, jotka kastavat muita ja opettavat heitä noudattamaan Jeesuksen käskemiä asioita. Toivotaan tuohon työhön myös menestystä ja oikeaa johdatusta niin, että kastettavat ja opetettavat lopulta pääsisivät Jeesuksen kautta Isän tykö.

Isän eli Jehovan tykö pääseminen on tärkeä asia monille niistä, jotka epäröivät alussa tarttua Kristukseen ja olivat epätietoisia pelastustarpeestaan. Ei Kristus yksin riitä sellaisille, jotka etsivät todellista Jumalaa. Kristus sanoi olevansa totuus, mutta joutui myös sanomaan Isälleen: Sinä yksin olet TODELLISUUS.

Ja vielä sellainenkin kuin Krishna tietoisuus opettaa, että on olemassa myös ABSOLUUTTINEN TOTUUS. Itselleni avautui mahdollisuus päästä rukousmatkalle Israeliin viisaimman kuningas Salomon kautta. Hän pyysi testaamaan onko Jumala Israelissa vai kristityillä. Ja ilmeni, että ainakin Israelin matkan jälkeen sain uskooni vahvuutta.
Siis on varmaa että Israelilla on Jumala.

Tulee olla tarkkana sen suhteen kuka edustaa Nasaretilaista sillä esim. islamin pääheimon nimi ihmisten piirtokirjoituksella on Quraishn = nasairuq. Jeshua sanoi: Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, Se kirkas kointähti. Aina ei välity uskon elämän ihanuus juuri Jeesuksen kautta, vaan voi olla että Jumalan luokse johtaa: Sheikki,
Intialainen tietäjä tai muu taho, jota ei osaa ennalta aavistaa.
tapiok1
Työtoveri
Työtoveri

Paluu Kristinusko